פורטלנד-דנבר, בוסטון-פילדלפיה ויוטה-אוקלהומה ברביעי / רועי ויינברג

הליגה חוזרת בגדול אחרי ערב הפתיחה של אתמול עם 11 משחקים ברביעי הראשון של העונה. ניקולה יוקיץ' ודנבר יגיעו לפורטלנד לשחזור סדרת הסיבוב השני הנפלאה מהעונה הקודמת. קמבה ווקר יערוך בכורה אצל הסלטיקס מול אל הורפורד שישחק לראשונה בבוסטון כיריב בבכורה בפילדלפיה, מייק קונלי ויוטה יפגשו את כריס פול ויש עוד הרבה משחקים נוספים בלילה נהדר של כדורסל.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (0-0)-דנבר נאגטס (0-0)

שחזור של סדרת הסיבוב השני הטובה ביותר שראינו בפלייאוף הקודם. מה לא היה לנו? משחק בן 4 הארכות, גיבורים לא צפויים, תצוגת יחיד אדירה ומשחק שביעי עם ניצחון חוץ צמוד במיוחד. מה צפוי במשחק היום?

יהיה מעניין לראות את החמישייה של פורטלנד. חסן וויטסייד יפתח במקום יוסוף נורקיץ' (ואנס קנטר שפתח בפלייאוף) כסנטר ויכול להיות שימושי, במיוחד כחוסם עבור לילארד וסי.ג'יי מקולום. שאלה גדולה אחרת היא מי ישחקו כפורוורדים במקום אל-פארוק אמינו ומו הרקלס, כשסביר שאלו יהיו קנת' בייזמור וזאק קולינס.

בדנבר הקבוצה לא השתנתה יותר מדי, מעבר לתוספת של ג'רמי גרנט. גרנט יכול להיות שימושי מול קבוצות שמשחקות עם ארבעה שחקני חוץ כפאוור פורוורד. הוא עלה מהספסל ברוב משחקי ההכנה של דנבר, כולל האחרון בו הם ניצחו פורטלנד נטולת לילארד, מקולום ו-וויטסייד, כשהאחרון בספק הערב עם נקע קל בקרסול. השאלה הגדולה, מבחינת דנבר, היא ההגנה על צמד הגארדים של פורטלנד ששיחקו טוב בפלייאוף. ההגנה של ג'מאל מארי היא נקודה חשובה לכל אורך העונה ונראה מבחן לזה הערב. בכל מקרה, בהתחשב בכך שהנאגטס מחוברת יותר מפורטלנד שמשחקת לראשונה עם החמישייה הנוכחית במשחק עונה סדירה, אני מאמין שנראה ניצחון של דנבר.

02:30-פילדלפיה 76' (0-0)-בוסטון סלטיקס (0-0)

משחק ראשון לפילדלפיה החדשה. ג'וש ריצ'רדסון, בן סימונס, טוביאס האריס, אל הורפורד וג'ואל אמביד יעלו בבכורת NBA ראשונה ביחד. בצד השני של המגרש אנחנו נראה את קמבה ווקר בבכורה במדי בוסטון, כשהסלטיקס יקוו ששיתוף הפעולה שלו עם גורדון היווארד, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום יראה יותר טוב מאליפות העולם בכדורסל.

המשחק הזה בעצם מראה לנו שתי חמישיות שונות כמעט בתכלית. לבוסטון יש גבוה אחד שיפתח, אני מאמין שנראה את דניאל ת'ייס ששיחק טוב במשחקי ההכנה, לעומת 5 שחקנים ארוכים בפילדלפיה. ההגנה של פילי יכולה להיות חשובה היום, אבל יש שאלות יותר גדולות מבחינתם – מי יהיה הגו-טו-גאי של הקבוצה? איך יחלקו את הדקות של הורפורד ואמביד? האם בן סימונס יזרוק שלשה במשחק תחרותי? התשובות לא יתגלו במלואן בחודש הקרוב, אבל נתחיל למצוא את הפתרון.

אחת השאלות של בוסטון, מעבר לבכורת ה-NBA של קרסן אדוארדס שהיה נהדר בקדם העונה, היא גורדון היווארד. עונתו הראשונה בבוסטון כללה פציעה מזעזעת במשחק הראשון של העונה שהשביתה אותו עד לסיומה. עונתו השנייה נפתחה ב-10 נקודות, 12 זריקות וניצחון מוחץ על פילדלפיה בדרך לעונה אישית וקבוצתית מאכזבת. אולי היום נראה את היווארד הישן, כשהוא יקבל את הכדור לצד קמבה בתדירות גבוהה יותר משיתוף הפעולה העגום עם אירווינג. אני מאמין שהפעם נראה הפסד של בוסטון, כשפילדלפיה תנצח וסימונס יזרוק שלשה.

04:00-יוטה ג'אז (0-0)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-0)

בפעם הראשונה מאז 2008, אוקלהומה מתחילה עונה בלי ראסל ווסטברוק. כריס פול, שיי גילגיוס אלכסנדר ודנילו גלינארי יעשו בכורה בעבור הרעם, כאשר לא ברור אם הראשון והאחרון יישארו בקבוצה בסיום העונה. הערב הם משחקים ויכולים להראות קבוצה לא רעה בכלל: סטיבן אדאמס יהיה משמעותי מתחת לסל, הקו האחורי ייתן הגנה טובה ויש להם פורוורדים קולעים טובים.

קבוצה נוספת שמציגה תמהיל יחסית דומה ובכורות של שחקני מפתח היא יוטה, שהביאה את מייק קונלי ובויאן בוגדנוביץ'. לא ברור מי יפתחו ביוטה, אבל כרגע נראה שג'ו אינגלס יעלה מהספסל. רויס אוניל וג'ף גרין המועמדים להחליפו כשיש יתרון קל לאוניל האתלטי יותר. נקודה נוספת ששווה לדיון היא ההבדל בין פתיחות העונה של שני הגארדים של יוטה בשנים האחרונות:

ב-2018/19 מיטשל התחיל את העונה עם 43% מהשדה ו-31.6% מהשלוש בשמונת משחקיו הראשונים, שיפור מעונתו הראשונה בליגה (35.1% מהשדה, 31.6% מהשלוש). בשתי העונות האלו יוטה הרשימה בחצי השני של העונה אחרי חצי ראשון קשה, בניגוד לממפיס של קונלי שקרסה אחרי פתיחת עונה טובה בשתיהן, כאשר ב-2017/18 קונלי מסיים את העונה אחרי 12 משחקים ו-8 ניצחונות. במערב קשה יוטה לא תוכל להרשות לעצמה הסרת חלודה של מיטשל לאורך חודשים פעם נוספת, ולכן יכול להיות שנראה אותם מסתמכים יותר על קונלי בתחילת העונה. יש לי תחושה של הפתעה וניצחון של אוקלהומה סיטי.

02:00-אינדיאנה פייסרס (0-0)-דטרויט פיסטונס (0-0)

מלקולם ברוגדון, ג'רמי לאמב וטי ג'יי וורן צפויים לעשות בכורה באינדיאנה. ויקטור אולדיפו לא ישחק. מי יקלע נקודות בהעדרו? לאמב אפשרות לא רעה אחרי 15.3 נקודות למשחק בשנה שעברה. וורן, 18 למשחק בשנה שעברה, אפשרות לא רעה גם כן כששניהם עדיפים על מה שיש לדטרויט בעמדות הכנף.

החוזקה של הפיסטונס נמצאת בקו הקדמי עם אנדרה דראמונד ובלייק גריפין. לאינדיאנה יש קו קדמי גדול משלה עם דומאנטס סאבוניס, מועמד לטרייד, ומיילס טרנר. המצ'-אפ ביניהם יכריע את המשחק כשהפיסטונס יכולים לתת דקות משמעותיות לדריק רוז, ה-MVP לשעבר שהחתימו בקיץ. ההגנה של ברוגדון עליו יכולה להיות מה שיכריע את המשחק עבור אינדיאנה, שצפויה לנצח במשחק עם סקור נמוך.

02:00-אורלנדו מג'יק (0-0)-קליבלנד קאבלירס (0-0)

משחק בין שתי קבוצות הפוכות בסגנונן. ההתקפה של המג'יק בעונה הקודמת התבססה על קו קדמי חזק בהובלת ארון גורדון וניקולה ווצ'ביץ', והייתה אחת מהטובות באן.בי.איי לקראת השליש האחרון של העונה. הם לא עשו שינויים קיצוניים בקיץ ומתבססים על שיפור פנימי, בעיקר זה של ג'ונתן אייזק, גורדון ומרקל פולץ שצפוי לשחק הערב אחרי קדם עונה חלש, בו קלע באחוזים נמוכים. לאורלנדו יש משחקים בשבוע הקרוב נגד ניו יורק ואטלנטה, כך שהם יכולים לצבור מומנטום להמשך.

קליבלנד הייתה קבוצת ההגנה הגרועה בליגה בשנה שעברה (ואולי בכל הזמנים) וזה לא אמור להשתנות השנה. דריוס גרלנד יתחיל את קריירת האן.בי.איי שלו הערב, כשהקו האחורי שלו ושל קולין סקסטון יוביל קאבלירס שלא יצטיינו בהגנה, בלשון המעטה (וגם לא בהתקפה). אפשר לראות כאן 110 נקודות וניצחון יחסית חד-צדדי של אורלנדו.

02:00-ברוקלין נטס (0-0)-מינסוטה טימברוולבס (0-0)

קיירי אירווינג מתחיל את העונה בקבוצתו השלישית בקריירה, כשדיאנדרה ג'ורדן יערוך בכורה משלו. מי שלא יערוך בכורה, והצל שיהיה על ברוקלין כל העונה, הוא קווין דוראנט שחתם בקיץ בקבוצה ולא צפוי לשחק השנה אחרי הפציעות מהפלייאוף האחרון. ג'ורדן כנראה יפתח כסנטר על חשבון ג'ארט אלן, כשלצידו טאורן פרינס, שחקן נוסף בהופעתו הראשונה בקבוצה, שלהט בקדם העונה מחוץ לקשת.

הנטס יותר מוכשרים ממינסוטה, שתשחק עם קארל אנטוני טאונס וחבורת פורוורדים מסביבו. ג'ארט קולבר, הבחירה השישית בדראפט, נראה טוב בפרה-סיזן ובליגת הקיץ ויכול לזכות לדקות משמעותיות הערב גם אם מהספסל. הקבוצה שלהם לא חזקה בכלל וצפויה להפסיד לא מעט במערב תחרותי מאוד, אבל יכולה לכפות על ברוקלין, הודות למצ'-אפ לא רע בקו הקדמי והגנה מעניינת על אירווינג, הארכה הערב. יגמר בניצחון קטן לברוקלין.

02:30-מיאמי היט (0-0)-ממפיס גריזליס (0-0)

ג'ה מוראנט, הבחירה השנייה בדראפט האחרון, במשחקו הראשון ב-NBA. סביר שלידו ישחקו גרייסון אלן, דילון ברוקס, ג'ארן ג'קסון ג'וניור ויונאס ואלניוצ'אס. חמישייה עם הרבה פוטנציאל, אבל עם 685 משחקי NBA משותפים ברזומה, 489 משלהם של ואלניוצ'אס. מעטים מצפים שממפיס תהיה טובה העונה, למרות כל השינויים בסגל ועל הקווים.

מיאמי קבוצה שכן מצפה לנצח עכשיו. טיילר הירו יערוך בכורת NBA, אבל השם המעניין הוא ג'ימי באטלר שעוד התחיל את העונה הקודמת במינסוטה. באטלר נמצא עכשיו בקבוצה שהוא בחר, בפעם הראשונה למעשה בקריירה, וההיט מצפים לפלייאוף, אולי עם יתרון ביתיות. יש לקבוצות של אריק ספולסטרה פתיחות עונה צולעות לעתים, אבל הם לא הולכים להפסיד לאחת החלשות באן.בי.איי. מיאמי במשחק לא יפה לצפייה.

03:30-וושינגטון וויזארדס (0-0)-דאלאס מאבריקס (0-0)

הבכורה של פורלוקה, לוקה דונצ'יץ' וקריסטפס פורזינגיס, ביחד. זה הופך את המשחק הזה למעניין, כשהוויזארדס מתחילים מסע של 82 משחקים של בראדלי ביל, בלי יותר מדי מסביבו. הבכורה של רוי האשימורה הופכת את המשחק הזה למעניין קצת יותר, אבל ככל הנראה נחזה בניצחון של דאלאס.

03:30-סן אנטוניו ספרס (0-0)-ניו יורק ניקס (0-0)

הבכורה של אר ג'יי בארט על מגרש NBA, מרקוס מוריס נגד הקבוצה אליה הצטרף (והתחרט לפני החתימה הרשמית) בקיץ והחזרה של דיונטה מארי מהפציעה. בקדם העונה גרג פופוביץ' העלה את דריק וויט מהספסל והפריד את הדקות שלו ושל מארי. המגמה צפויה להמשיך הערב, במשחק שס"א לא מתכננת להפסיד נגד קבוצה חדשה וחלשה כאחד. סן אנטוניו.

05:00-פניקס סאנס (0-0)-סקרמנטו קינגס (0-0)

הסיפור הגדול ביותר כרגע בסקרמנטו הוא על הארכת החוזה של באדי הילד, שאחרי משא ומתן לא קל נשאר בקבוצה לעוד 4 עונות. מרווין באגלי צפוי לקבל מקום בחמישייה לצד דווין דדמון שהגיע בקיץ והשניים יתמודדו עם פניקס המתחדשת, שתציג את ריקי רוביו ודריו שאריץ' לראשונה. הסאנס חביבים אבל אין להם מספיק הגנה כדי לעצור את כוח האש של סקרמנטו, שתנצח במשחק התקפי.

02:00-שרלוט הורנטס (0-0)-שיקגו בולס (0-0)

טרי רוזייר בבכורה כפרנצ'ייז פלייר, קובי וויט ופי ג'יי וושינגטון בבכורות NBA. כדורסל גדול לא יהיה כאן בשני הצדדים, אבל שיקגו קצת יותר טובה ולכן סביר שזה יגמר בניצחון קטן של שיקגו. אין סיבה לפרט יותר מדי על המשחק הזה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
378 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
stam
stam
4 years ago

תודה רבה, רועי.
תחזית אמש: קליפרס ב-7, טורונטו ב-12. לא רע, לא רע.
.
מחזור גדוש, רובו לא להיט, וממש קשה לתפוס את ההפתעה.
שיקגו על שרלוט ב-6. אינדיאנה על דטרויט ב-11. אורלנדו על קליבלנד ב-8. פילדלפיה על בוסטון ב-4. מיאמי על ממפיס ב-14. ברוקלין על מינסוטה ב-13. דאלאס על וושינגטון ב-2. סן אנטוניו על הניקס ב-8. יוטה על אוקלהומה ב-13. דנבר על פורטלנד ב-6. סקרמנטו על פיניקס ב-7.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה נראה את יחסי הווינר

שארלוט+3-בולס (בולס)
אינדי- דטרויט+7 (דטרויט) אני חושב שהפיסטונס גם ינצחו במשחק עצמו אבל זה לא מעניין
מג'יק- קאבס+8 (מג'יק)
ברוקלין- מיני+4 (ברוקלין)
היט- ממפיס+8 (היט)
פילי- בוסטון+5 (פילי)
מאבס- ווש+9 (ווש)
ספרס-ניקס+10 (ספרס)
יוטה- אוק+9 (יוטה)
פיניקס+2- קינגס (פיניקס) חושב פיניקס ינצחו גם ככה
פורטלנד- דנבר+2 (דנבר)

ערב בהחלט גדוש קיבלת רועי 🙂

Zivke
Zivke
4 years ago

מה היחס על שלשה של סימונס – זריקה/קליעה?

רפיקי
רפיקי
4 years ago

המשחק החשוב היחיד הואא בוסטון פילי..
אני מאמין שבוסטון ידברו חזק העונה.
טייטום ובראון הם סופרסטארים בפוטנציה, היווארד ישחזר 90 אחוז מהיכולות שלו, קמבה הוא הגארד הכי טוב במזרח (בשקלול אופי) ויש להם מאמן גאון.
אין לי מושג מה פילי עשו בקיץ..למה כל כך קשה להם להבין שאי אפשר לשחק כדורסל בלי רכז אמיתי?, מה לעזאזל יתרום להם הורפורד ליד אמביד?
אבל עדיין הם קבוצה מוכשרת וזה יכול לשני הצדדים בכיף
הימור שלי- בוסטון רוקדים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  רפיקי

למה? מה עשיתי רע שאתה מביא את המנחוס?

birdman
birdman
4 years ago
Reply to  רפיקי

רפיקי, קבעתי לך תור לקב"ן 🙂

רפיקי
רפיקי
4 years ago
Reply to  birdman

השבוע שבוע בריאות הנפש birdman

אשך טמיר המקורי

תודה רבה רועי!
תגיד השתגעת? אתה רוצה לאבד את התחתונים?
מה אתה מהמר שסימונס יזרוק שלשה?!
.
דנבר
בוסטון
יוטה
אינדי
מג'יק
נטס
מיאמי
דאלאס
ספרס
סאק
בולס
.
לא נראה שנראה הרבה הפתעות הערב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אתה בכח מנחס אותי? טוב שהציטה מבטל ניחוס, או שלא?

bobby
bobby
4 years ago

תודה על הפריוויו!
הימור להפתעה – ניצחון ביתי של הניקס!
אגב, לא הבנתי – הילד בסוף דחה את הארכת החוזה? הייתי בטוח שהסכים..

גיא הירוק
Admin
4 years ago
Reply to  bobby

במקור הילד סרב לחוזה של 90 מיליון ל-4 שנים. בהמשך הוא חתם על חוזה של 86 מיליון מובטחים ל-4 שנים + 20 מיליון בבונוסים (מתוכם 12 מיליון שהסיכוי שלו להרוויח אותם הוא סביר +)

bobby
bobby
4 years ago

הבנתי, תודה!

גיא הירוק
Admin
4 years ago

תודה, רועי.
.
ההמתנה הארוכה הגיעה לקיצה. עוד רגע קט אפשר יהיה לעבור מ-ווישפול ת'ינקינג אופטימי להחריד, ל-אכזבה מהולה בווישת'ול ווינקינג מזן ה-"בשנה הבאה יהיה בסדר…"

עידו גילרי
Admin
4 years ago

יש לך כבר תירוץ – הרוקיס לא ישחקו.

יאיר פרנקל
4 years ago

תודה רועי

moti
moti
4 years ago

למנוע טעויות: כל הרשימה עם ביתיות הפוכה. כלומר בוסטון משחקים בפילי. דטרויט במשחק חוץ באינדיאנה. ניקס בחוץ בסן אנטוניו .
או שהתחלתם לכתוב כמו שהמשחקים מוצגים באמריקה במשך הקיץ כשלא הייתי כאן.

stam
stam
4 years ago

כדי למנוע אי הבנה, אפשר לעבור לנסוח שלא מותיר מקום לספק, בנוסח:
בוסטון סלטיקס בפילדלפיה 76 (או, "אצל פידלפיה")

D_Wade
D_Wade
4 years ago

טיילר הירו הולך לשבור את שיא השלשות לרוקי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רועי,
.
משחק ראשון מול הניקס בבית זו במפתיע התחלה בעייתית – אם ננצח זה הרי היה ברור ואי אפשר ללמוד מזה שום דבר חיובי, אם נפסיד זו פדיחה בינלאומית וסימן רע להמשך. יש לנו רק מה להפסיד…
😉

etayle
etayle
4 years ago

איזה ערב עמוס, תחילת עונה אז יש מלא דברים מעניינים וגם הסמסטר רק התחיל, אז נקום ונראה קצת מהכל

etayle
etayle
4 years ago

פיניקס וסקרמנטו משחק ממש מסקרן, בין קבוצות מסקרנות.
מצד אחד סקרמנטו שנראה שהגיעו לשלב שיהיו תחרותיים, ופיניקס שהשד יודע מה יהיו, מצד אחד יש להם שחקן שלא מעט מעמידים לשחקן המשתפר(והוא אולסטאר!), רוקי שנה שנייה שמוכן לעשות קפיצה ענקית, ומצד שני זה פיניקס..

Zivke
Zivke
4 years ago

תודה! פילי-בוסטון מעניין מאוד, אבל שעה מסריחה…

מנחם לס
Admin
4 years ago

וואאו, חתיכת פריוויו! יום ענק של משחקים.לצערי עלי להתעורר ב-5 בבוקר ולהגיע לןגרינניו ב-8 לסיום הטיפול בשורש השן. נתראה כנראה מחרתיים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  מנחם לס

יש מפגש הופס השנה? אתה מגיע לארץ או לא?

Berch
4 years ago

משחקים אש
תודה על הפרוויו
🙂

NFS
NFS
4 years ago

תודה רועי.
פריוויו מצוין לערב משחקים מסקרן.
מסכים איתך שהרעם ינצחו את הג'אז..

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

אחלה ערב, תודה על הפרומו.
דרך אגב, רוזייר הוא אולי פלייר, אבל אין מצב ששרלוט היא פרנצייז'. כרגע, התפקוד היחיד שלה הוא ככפרה קארמטית לג'ורדן

יהלי אולמר
Editor
4 years ago

פריוויו טוב מאוד רועי.
הימורי הלילה:
דנבר ב4 אחרי משחק לא פשוט בכלל לשתי הקבוצות
פילי ב9
יוטה ב11
אינדיאנה ב5
אורלנדו תחמם מנועים עם 16 הפרש
ברוקלין ב6 במשחק רב שערים/סלים
היט ב12
דאלאס ב15
ספרס ב19
סקרמנטו ב6
שיקגו ב8

עידן
עידן
4 years ago

תודה רבה רועי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אין קשר בין בטחון לבין המציאות.
אני בטוח בזה.
😉

YanivK
YanivK
4 years ago

הסיפור הבא קרה באמת. פחות או יותר

stam
stam
4 years ago

אה, הפרש נקודות זה כדי לדייק שיהיה מאתגר. רק להגיד מי תנצח זה לרוב קל (והלוואי שאתבדה).
בטחון עצמי? זה מתחיל בהורים, הבית, סביבה, חינוך, שכל, גובה, מראה, להיות 10 במתמטיקה וגם קפטן נבחרת הכדורגל, תעוזה, בחורות, מזל, כסף, חוג חברתי, נסיון, הישגים, צ'ארם, לקחת את הפניות הנכונות בחיים… אתה באמת רוצה שנפתח את זה?

עידן
עידן
4 years ago

גימי באטלר לא ישחק היום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כלב?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

ווף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עכשיו אחד קשה
גואנקו….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

לא מכיר

גיא א
4 years ago

לורי מראקנאן נראה רעב מאסיבי ואגריסיבי. אני אוהב את זה!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ויקטור עם חליפה ועניבה, נראה יופי, מליון דולאר בייבי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה המשחק בפילי יוצא לדרך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שתי פעולות דפוקות של האאאטייטום…

לילי
לילי
4 years ago

לפחות בראון מגיע נחוש להוכיח שהחוזה שלו מוצדק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  לילי

החוזה הזה מופרך לגמרי…
הוא לא שווה אותו, שחקן שלא מצליח לשים שתים מהקו? אר יו קידינג מי?

לילי
לילי
4 years ago

מסכים לגמרי כרגע, אבל אני מקווה שיוכיח לנו אחרת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  לילי

יש לו בעיית ראייה וזה לא ישתנה.
סתם בזבוז כסף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בן סימונס מחזיק את פילי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מה זה? אני יחידי פה?

רפיקי
רפיקי
4 years ago

לא לבד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  רפיקי

בדד ישבתי
גלמוד נהייתי
🙂

Li Ming
Li Ming
4 years ago

לפי הבוקס סקור באורלנדו, למרקל פולץ עד עכשיו 8 נקודות ב 7 דקות באחוזים של 4 מ 5 מהשדה. אומנם זה רק נגד קליבלנד אבל עדיין סימן מעודד

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  Li Ming

הלוואי..
לא מאמין שיהיה הכוכב שציפו ממנו אבל לפחות רכז פותח לגיטימי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סמי זבל מרוכז. בסוףהשנה או בטרייד שלום ולא להתראות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טייטום סוף סוף בזון.
אולי יגמור פה עם יותר מ 20 נקודות?

רפיקי
רפיקי
4 years ago

3 מ 9 מהשדה

רפיקי
רפיקי
4 years ago

לא זיהתי את בראון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

בראון מגדל זקן סטייל פלולה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

דוקי דוק מה זה דואנקו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גואנקו, משפחת הגמליים, קרוב של הלמה והאלפקה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

קאנטר עשה לי חושך בעיניים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

למה? אתה ארדואן?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

דני דני דני ירדת לזנות עם קאנטר,תקן דחוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כשגורדן הייווארד נע לחסימה ומשתחרר לקליעה זה 2 בטוחות. צריך לראות את המהלך הזה 8 פעמים כל משחק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נו, וויליאמס ישים אחד מהקו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שם ואחריזה חסימה יפהפיה על סימונס

לילי
לילי
4 years ago

וויליאמס!
איזה בלוק יפה 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

וויליאמס של הסלטיקס נראה טוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אכן
היום הוא לא ישן על האף.
יש חיתולי גוואנקו בתכנון?

לילי
לילי
4 years ago

טייטום ממשיך להיראות פסיבי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  לילי

זה ישתחרר מתישהו? גוועלד

לילי
לילי
4 years ago

הוא לא מפסיק להראוץ ניצוצות, פשוט לא מצליח להדליק את המנוע.
לזכותו יאמר שהוא עדיין מאוד צעיר, אבל רבאק שיתעורר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  לילי

הפרופסור אמר עליו פעם שהוא טמבל
אני נוטה להסכים שאם היה משחרר את הכדור שבריר שנייה קודם היו לו הרבה יותר שלשות בפנוכו של הסל.

רפיקי
רפיקי
4 years ago

משחק ברמה נמוכה
בוסטון פאסיבים מאוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וואלה ראית יואל איך אמביד משך שם את החיתול?

לילי
לילי
4 years ago

אמביד וסימונס בחילופי תפקידים.

רפיקי
רפיקי
4 years ago

סטיבנס יעשה מקאנטר שחקן לגיטימי שוב

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  רפיקי

ככה נראה.
בנתיים קנטר מעולה ואפילו מצליח להתמודד עם הגבוהים של פילי בצבע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  רפיקי

מקווה מאד כי הוא שחקן של דאבלים. רק צריך לחזק קצת את ההגנה שלו.

IDO
IDO
4 years ago
Reply to  רפיקי

LOL

רפיקי
רפיקי
4 years ago

השמועות היו רק שמועות.
אמביד נשאר שמן, סימונס לא זורק שלשות

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

מחצית איומה של פילדלפיה , האריס לא מתפקד , אמביד נראה משועמם , המאמן לא יודע איפה הוא נמצא,ההתקפה חושך וכל הספסל לא מסוגל לעשות נקודה.
לא ראיתי פיק אנד רול אחד של האריס או ריצ'ראדסון עם אמביד וזה כשקנטר הוא מגן הפיק אנד רול הכי גרוע בליגה
היחידים שבאו לשחק זה סימונס וריצ'רדסון , הקבוצה כולה נראית חסרת חשק, FLAT

הסיבה היחידה שהם מובילים זה כי בוסטון קבוצה מאד חלשה , אני בכלל לא בטוח שבוסטון זה קבוצת פלייאוף
כל קבוצה אחרת מובילה על פילדלפיה 15 הפרש

רפיקי
רפיקי
4 years ago

לדעתי הכדור צריך להיות הרבה יותר אצל האריס

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago
Reply to  רפיקי

הכדור היה אצלו הרבה, בריק אחרי בריק חופשי לגמרי לפעמים

רפיקי
רפיקי
4 years ago

סליחה, התכוונתי שצריך לזרוק יותר
זרק רק 5 פעמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שהיה הוא שיהיה. מה פתאום חשבת יהיה פיק אנד רולים?

מנחם לס
Admin
4 years ago

רק הגענו הביתה. אני מבין שיש משחק בפילדלפיה 49-48. טוב, נחכה לחצי השני

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago
Reply to  מנחם לס

אין שום משחק , קבוצה אחת משחקת זבל אטומי והקבוצה השניה זה חבורת ג'י ליגרס מבוסטון

מנחם לס
Admin
4 years ago

סליחה, בבוסטון? תיכף נראה

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  מנחם לס

בפילי
לא רמה גבוהה האמת

stam
stam
4 years ago

קיירי נותן הצגת תכלית חצי ראשון בברוקלין, 25 נקודות…
הבעיה שזה רק הוא וכריס לברט. וטיפה דינווידי. כל היתר כלום. שום דבר. אבל הכוונה לאפס עגול…
מיני באה לשחק, קובינגטון דופק מהפרימטר.
ומי שנותן פה את ההצגה הכי גדולה זה קא"ט, בדרך ל-TD, עם חצי של 3-9-16, עם 4 מ-4 מהשלוש… הוא מדהים.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

אם לא אמרתי אז עכשיו זה 6 למיני, ברוקלין מצמצמת, ומשחק מבדר מאוד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וואו, איך שיקאגו שוחטים את שארלוט ששלטו בחצי הראשון.
השתחרר שם משהו ועכשיו המון חטיפות ופאסטברייקים אחד אחרי השני.
נעים לעין ומזכיר את הלייקרס של שנות השמונים.

רפיקי
רפיקי
4 years ago

ואוו
מארקנן עם 30 ו16

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  רפיקי

וואו זה שארלוט😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אתם יודעים מה הכי מרגיז אותי?
קמבה ווקר עם רק אסיסט אחד….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב חברים יקרים

1. גימי באטלר כבר עם הבחורות בפנסיה? ככ מוקדם גימי? למה הוא החליט להיעדר?
2. בלייק כבר עם הבחורות בפנסיה? ככ מוקדם בלייק? למה הוא החליט להיעדר? עדיף את הבחורות של מיאמי בלייק.

3. פיי בן סימונס יורה שלשות אה? 😂😂😂 לא נורא העיקר אמביד מפגיז שם

4. פי גיי וושינגטון וקובי וויט מנגבים והבולס עם הגנת הברזל חחח

סתם רשמים מהבוקס סקור אחרי שטיפת פנים

יאללה מצטרף לחצי השני בפילי, רזי מוכן?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

בתור אוהד ספרס, לראות את דז'ונטה מארי, מרגיע אותי קצת לקראת המערב הרצחני שמחכה לנו…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח התירוצים של האמאיקאעם עלאק אמביד נכנס לו לאזור פחחחחח תוקף ברור

עידן
עידן
4 years ago

משחק כל כך משעמם פילי בוסטון.אני עוד שנייה נרדם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אני עכשיו הצטרפתי אז יהיה טוב עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע איך מישהו מסוגל להמציא שאמביד עשה פה עבירה על בראון 😂😂😂😂 רק אמריקאים מפגרים עם חוקי הרמייה שלהם אמביד לא עשה כלום נאדה גורנשיט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי אנחנו הולכים לחסל אתכם אבל תמיד יהיה לך תקווה מברט בראון שיעזור😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנגר האוסטרלי דרס את הניגרי שלא שייך לענף חח

stam
stam
4 years ago

שיקגו תיכף מאבדים משחק שהיה ביד לשרלוט.
יילכו לשלשה עבור OT…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

בוילן מגיע לחנוכה?

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

זאק לוין הולך ל-2 קל ושוכח שאין להם טיים אאוט… LOL.
מה תעשו עכשיו, השארתם כדור לשרלוט ו-4 שניות, בפיגור נקודה? חמור חמורותיים.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

נגמר. שרלוט בנקודה.
אוי שיקגו… הרסתם לי את הטוטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי ה3 וחצי דק כדורסל שאני רואה מבוסטוניה לא מבשר טובות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

היית צריך לראות גם את החצי הראשון.
מישהו הכניס שם באג בתכנה של סטיבנס ועכשיו זה רק באקוורד….

לילי
לילי
4 years ago

בוגדניביץ שהיה נוראי בקדם עונה עם 5 נקודות מהירות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מנחם אמר פעם שסטיבנס קופא במשחקים?
המשחק הזה הוא הדגמה מצויינת לבעייה.
צריך לדעת מתי לקחת פסק זמן ואין לו את זה….

עידן
עידן
4 years ago

פילי עלו חדים לחצי השני.בחצי הראשון הם נמנמו

stam
stam
4 years ago

אני רואה גם את הוורלד-סירייז ואת הנטס, מהמעט שאני רואה בפילי, איזה שיעמום… זו תהיה הצמרת של המזרח?
תאמינו לי, הכי בידור בברוקלין. השכונה של קיירי. מצא את המקום הכי מתאים לו.

מנחם לס
Admin
4 years ago

פילי ברחו עם המשחק. אני הולך לישון. צריך לקום ב-5 בבוקר כי ב-8 ביקור אחרון אצל רופא שיניים בגרינוויל לסיום הטיפול שורש. להשתמע!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי בראון אפילו לא חוגג את החוזה החדש שלו? 😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הוא לא שווה גם את ה 80 שהוצעו לו בהתחלה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הורפורד דפק לטייטום את הקליעות מהקו….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הימרתי על הבולס מקום 6חחח סלח לי אבי כי חטאתי

stam
stam
4 years ago

טוב, הלך הטוטו לגמרי…
דטרויט, בלי גריפין!, הולכים לנצח את הפייסרס באינדיאנה… איזה פדיחות.
יהיה קר מאוד עד שאולדיפו יחזור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

הימרתי על דטרויט אבל לא ידעתי שבלייק לא משחק אחרת בחיים לא הייתי מהמר עליהם. גם במיאמי לא ידעתי שבאטלר בחוץ

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  stam

דארמונד הנגר האהוב עם 32 נק וקאנארד עם 29

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה רזי פורקן קורקמז נחלץ לעזרתכם😎

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

פרוסס לא אמרת שבגלל רדיק אמביד מתחיל על קו השלוש, הסיבות לגמרי אחרות הם סימונס האהבל שלא מסוגל לקלוע פרט למתחת הסל (והגנה של בוסטון זוועה) בראון המטומטם ואצביע שבורח מהצבע השמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הוא ניסה לשכנע את עצמו. פילי זה אותו דבר חחח אותו סיפור

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ברור היה ידוע לא הקשיב

stam
stam
4 years ago

אנדרה דראמונד, 30 נקודות, 23 ריבאונד… מתי פעם אחרונה היה דבר כזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד נראה עייף כאילו התחיל הפלייאוף🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אמביד מרביץ שם בלי חשבון וסוף סוף קיבל עבירה….

עידן
עידן
4 years ago

יש עדכונים עם מי הקרדשיאניות יוצאות עכשיו כדי שאני אדע לאיזה קבוצה יש נאחס העונה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח סימונס הדבר הכי צפוי רץ קופץ פנימה ומוציא החוצה ממש קנגורו או קולע מסנטימטר חחח בפלייאוף יהיה מה שהיה בשנתיים האחרונות היעלמות….
וגיא יבוא עם הסטט והסרטונים ויגיד ששנה הבאה יהיה יותר טוב 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ברור הילד נגר לא יהיה לו קליעה אפילו הוא הודא בזה , גיא יביא לנו את האפקטיבי , ויגיד ששווה מקס, מה שהיה הוא שהיה ואין חדש תחת השמש, המספח כזה חלש שאם לא יקחו אותו זה בושה

stam
stam
4 years ago

אנדרה דראמונד, 32 נקודות, 23 ריבאונד. PHEW.
האחרונים לחצות את הרף הזה, כריס וובר 2001, שאקיל 2000.
לפני זה צריך ללכת אחורה לקארים, 1972, ואז לימי ווילט…
מישהו בונה את עצמו לטרייד? הלו בוסטון?
גם הוסיף 4 בלוקים, ו-8 מ-10 מהקו!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

היה להווארד 30 * 30 (נקודות ריבאונדים) , קווין לאב… משחק מדהים אבל היה עוד כמה כאלה בעשור האחרון

stam
stam
4 years ago

אמרתי, 32 נקודות… אני לא טועה. הטבלאות לא טועות, זה לא אני.

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  stam

באמת מתאים לבוסטון.חסר להם בשר מתחת לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אסור לגעת בדראמונד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הורפורד הגיע לפילי וזה ההבדל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תבינו בעצמכם למה הסלטיקס לא קולעים מהקו גם כשאל על הספסל…

stam
stam
4 years ago

משחק פגז בברוקלין, 100-101 למיני, 5 לסוף. טאונס וקיירי ראש בראש.

לילי
לילי
4 years ago

פילי יהיו קבוצת הגנה מלחיצה כשיתחברו.
אין אצלם חורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

גירסה םחות טובה של הקליפרס אבל אין לנו קאווי ויש סימונס הנגר אמביד העייף שיברח מהצבע בפלייאוף וברט בראון. למזלנו אנחנו במזרח

לילי
לילי
4 years ago

כריס פול כבר עם 2 שלשות, אחת מטווח קרי.
הגיע להוכיח שהסוס עדיין לא נגמר לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

נגמר נגמר has been

אופק
אופק
4 years ago

מלא איבודי כדור אצל הספרס ,ודרוזן מחטיא….
אני צריך ניצוץ קטן בשביל להתחיל לפתח תקוות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הגאון מסמס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הגאון מדנוור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי בדרך להפסד מיניסוטה אבל מעמיד סטט וטאונס עושה סמרטוט לשירותים מגארט אלן חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ה 4 שחסרים לסלטיקס הם 4 מהקו כולל 3 טכניות פנויות לגמרי….

לילי
לילי
4 years ago

בוגדנוביץ אחרי פתיחה מעולה דרך לא טוב על הקרסול ויצא עם עזרה לחדר הלבשה.
נחזיק לו אצבעות שזה לא רציני

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  לילי

+100

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גורדן הייווארד סולידי
הלוואי שיגמור עם 20 וסל מנצח.

לילי
לילי
4 years ago

מחזיק לו אצבעות שיחזור לעצמו העונה.
אהבתי אותו מאוד ביוטה והוא חסר לי בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 שלשות של הטורקי והאריס

stam
stam
4 years ago

קיירי קלאצ'. מי שלא רואה מפסיד הצגה.
!eat your heart out, Mr Ainge
איך, איך קבוצה מעפנה כמו ניו ג'רזי, והם תמיד יישארו בשבילנו הערסים מג'רזי אובר דה ברידג', מקבלת משמיים מתנה כזו?
ושנה הבאה KD?
איך, אין צדק בעולם. אפילו את ציון לא סידרו לנו.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

זה שחקן שפשוט צריך לשתוק ולכדרר.
מהשחקנים האהובים עליי עד שהוא מתחיל לפתוח את הפה והשטויות מתחילות לצאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

כן וכמעט מפסיד לזבל כמו מיני

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  stam

הרבה הייפ והחתמות יוקרתיות אבל לא יצא מהתקופה של קיירי ודוראנט בנטס אליפות.במערב הנטס לא עושים פלייאוף.הם שווים למיניסוטה שלא תעשה פלייאוף במערב כמו שאתמול אמרתי שטורונטו שווים לניו אורלינס גם בלי זאיון וניו אורלינס גם לא יעשו פלייאוף במערב.חוץ ממילווקי ופילי אף אחת מהמזרח לא עושה פלייאוף במערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

גם פילי בספק אבל צודק בעקרון. זה עולם אחר שם גם המאמץ תוך משחקים יותר גדול יכול לגרור פציעות וכו

עידן
עידן
4 years ago

פילי קבוצה טובה.אתה סתם מחמיר איתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

קבוצה פנטסטית. עם פופ כמאמן היה לנו סיכוי נגד הקליפרס בגמר. אבל יש דברים שלא רואים על הנייר… קליעה מאמן חלש סימונס וכו במערב זה עלול ליצור תגובת שרשרת כמה הפסדים

עידן
עידן
4 years ago

ערוץ הספורט כנראה קנו חבילה יותר גדולה מהנבא השנה.הם הולכים לשדר בלילה בין שישי לשבת (לפי הפרסומת שהם שמים בפסקי הזמן) 9 משחקים בשידור ישיר.(יש להם 5 ערוצים אז זה אפשרי).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

נראה ככה

stam
stam
4 years ago
Reply to  עידן

ראיתי גם, בדקתי את הלוח שלהם. לא דובים ולא נחשים.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

בכלל אל תסתמך על ערוץ הספורט. הם נהיו קקה.
ב-NBA, יש להם רק טלפז שהוא אחלה. וגם דניאלזילברשטיין, אבל אני כבר לא שומע אותו שם.
כל היתר במקרה הטוב פטפטנים חנונים שמדקלמים סטטיסטיקות, או שימי ריגר. לא שווה.

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  stam

גם אני בדקתי בממיר ואין 9 שידורים ישירים אבל כל פסק זמן הם משדרים את הפרסומת על הלילה הלבן עם 9 שידורים ישירים בין שישי לשבת אז יכול להיות מחר יעדכנו בממיר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שתי שלשות בעשרים שניות בערך ותם הטקס…

לילי
לילי
4 years ago

קיירי פסיכי היום אה?
43 נק ב55% ו6 מ12 לשלוש.

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

וגם KAT מחזיר לו…
משחק תענוג.
יש מצב ל-OT

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

ויש לנו הארכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדונציץ עם 20 נק במחצית נגג נגרי הווש.

Smiley
Editor
4 years ago

הטימברוולבס לא רוצים לנצח והנטס לא מסוגלים לקחת…

stam
stam
4 years ago

שוויון.
קיירי במקום באזר ביטר נותן לג'ארט אלן.
עבירה על אלן.
מחטיא 2 מהקו!
פרינס לוקח אופנסיב מתחת לסל. עולה…
בלוק של KAT !!
ועוד כדור אחרון, 2 שניות לסוף, של מיני…
פיייי איזה משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וויגינס הפח מפספס על הבאזר הארכה

לילי
לילי
4 years ago

הוא עם 8!! מ25
0 מ4 ל3
נזק של שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

😂😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קייל אוקווין דופק שלשה על הסלטיקס 😂😂😂

stam
stam
4 years ago

OT בברוקלין.
הזדמנות לקיירי לעשות 50.
מחר ימכרו את המנויים האחרונים שנשארו. זה בכלל האולם הכי מגניב בליגה, והסביבה הכי כיפית בעיר לבילויים לפני ואחרי. יאללה, חייבים לנסוע בקרוב לכריסמס, ימות העולם.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

יאללה הצטרפתי לOT

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי סליחה על הגארבג שאנו נותנים לקייל אוקווין לנגב אתכם

Smiley
Editor
4 years ago

אז משלישיית המיליונרים של הסלטיקס רק היווארד הגיע היום… קמבה קיבל טיפול הגנתי מפילי ובראון בכלל ראה עד כה טיפה מעל רבע שעה פרקט

לילי
לילי
4 years ago

קיירי ולאברט הם שילוב מעולה

Smiley
Editor
4 years ago

OKC בקאמבק להובלה בעיר האגם המלוח

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  Smiley

לא מאמין שהם יצליחו לשמור עליו.
יוטה יותר טובים בהרבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצה עם קיירי לבד כוכב לא תגיע לכלום.

לילי
לילי
4 years ago

ועם דוראנט וקיירי ביחד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

גג אליפות מזרח. אליפות הם לא יקחו אלא אם יביאו איזה כוכב שלישי

stam
stam
4 years ago

עוד פעם התחלנו עם "כוכב שלישי"? "סגור, עד אמצע השנה"?
LOL. אתה חסר תקנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לא אמרתי שסגור אמרתי אם יצליחו להביא. אני לא רואה את הנטס אלופים

stam
stam
4 years ago

ביחד עם לברט, דינווידי, ג'ו האריס, ג'ארט אלן, טוריאן פרינס, יש להם עוד איזה בוסני חדש או משהו בסגנון עם ידית, ועוד איזה קורוקס –
ועל זה תוסיף שחקן אחד פגז, לא יודע אם "סופרסטאר", אבל עוד פורוורד חיה –
ותשמע. בטח יכולים. למה לא?
אבל הכל – הכל!! – בהנחה ש-KD זה אותו KD.
אוי ואבוי לכולנו אם לא. אוי ואבוי אם לא נראה יותר את ה-KD הישן…

Smiley
Editor
4 years ago

וגם הניקס נותנים בראש בטקסס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נאיבים מיניסוטה חחח

אשך טמיר המקורי

הספרס מדאיגים למדי, מוריס ורנדל שוחטים אותנו.
אין מי שיקלע, דרוזן משליך סלעים ולמרקוס לא מחובר.
יש לנו עציץ נוי על הספסל בדמות קארול (מי הגאון שנתן לו חוזה???)

לילי
לילי
4 years ago

גם בארט לא פרייר.
בנתיים לא החטיא סל שהוא לא שלשה

לילי
לילי
4 years ago

תלוי איך דוראנט יחזור והאם לאברט יעשה עוד קפיצה העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי 1 נגד 5 לא רואה אף אחד ממטר לא מוסר לאיש הגיע לשכונה שהוא רצה אבל הוא לא קאווי ולא הארדן ולא יאניס חח

מיני ככ נאיבים החיתולים מדיפים ריח רע מהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתיס טייבולצ😂😂

לילי
לילי
4 years ago

האריס!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גו האריסס מעלה עם שלשה את המטס ליתרון

לילי
לילי
4 years ago

וויגינס נזכר לשחק כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה קיירי מגיע ל50 נק שלו מהקו

לילי
לילי
4 years ago

וקיירי עם 50

stam
stam
4 years ago

כאמור, קיירי מגיע ל-50.
עדיין 1 למיני, חצי לסוף OT.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

צדקת, הרבה יותר מעניין מהשיעמומון בפילדלפיה

אשך טמיר המקורי

גיי, מורי, ווייט ומילס סבירים

לילי
לילי
4 years ago

15 שניות, מיני ב1 כדור של ברוקלין.
תתכוננו לקיירי טיים

stam
stam
4 years ago

כדור עובר לברוקלין, 14 שניות לסוף.
כל העולם יודע מה המהלך.
יפתיע ויוציא למישהו? צריך רק 2 נקודות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לא יביאו עליו דאבל טים 😂😂😂😂
יתנו לו לקבל כדור ולעשות אחד על אחד 😂😂😂😂
Nba i love this game

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מילה במילה מה שקרה 😂😂

מאמן בושה קיירי עם 50 נק הכדור אצלו ומאמן היריבה נותן לו לקבל כדור חופשי לכדרר כמה שבא לו לנוח להנות ולעלות לגאמפ סופר נוח מול מגן שהחליק חחח
אבל קיירי החטיא…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח טאונס מעיף סתם שלשה חרפה וגף טיג לא מתאמץ אפילו לרוץ לריב שהיה לו ביד איזה בושה.
127 126 למיני כדור אחרון של קיירי לנצחון חח

stam
stam
4 years ago

קיירי, היה ונשאר שכונה…
לא נורא, גם הסגן של לברון זה טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח בדיוק מה שאמרתי חבל שקיירי לא קלע. מאמן מיני הוא בושה לענף.

Smiley
Editor
4 years ago

קיירי יסתפק השנה במלכות הסלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחח שום סיכוי למלכות סלים זה מיניסוטה קבוצות רציניות יאמללו אותו ואין לו סיכוי מול הארדן

Smiley
Editor
4 years ago

לדעתי ווסטברוק יוריד לו השנה את הנפח. גם מתי שהו דאנטוני צריך להבין שהוא צריך לתת להארדן מנוחה בעונה הרגילה כדי שיגיע רענן לפלייאוף ולא ישפוך שם מנוע בכל שנה מחדש

stam
stam
4 years ago

מה שכן – הוא גם היה ונשאר השחקן הכי מרהיב בליגה.
ובשנה הבאה, זה ביחד עם השחקן השני הכי מרהיב בעולם. can't wait.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

+10

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

in achilles we trust

לילי
לילי
4 years ago

בנתיים בארט נותן הצגה כל חשבון הספרס במשחק הפתיחה:
19 נק עם 9 מ12 מהשדה (1מ3 ל3).
4ר 2א 2ח
לא רע בכלל לרוקי

עידן
עידן
4 years ago

עברתי למחצית השנייה ביוטה-אוקלהומה(זה המשחק השני בערוץ הספורט.את שאר משחקי הלילה אראה מחר בתקצירי 10 דקות ביוטיוב בטלוויזיה

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  עידן

ראיתי את החצי הראשון – משחק יםה סך הכל, יוטה מהנים לצפייה העונה.

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

מאמין שהספרס פשוט רוצים לתת יחס גבוה יותר למהמרים עליהם בלייב 🙂

אם הם מפסידים פה זה אולי יתחיל לבשר על אחרית הימים, שם לא חזכו לראות פלייאוף 🙂

NFS
NFS
4 years ago

וואו לוקה. עוד לא נגמר הרבע השלישי וכבר עם מספרים מדהימים.
ביל חוגג את הארכת החוזה עם 0/7 מרשים מעבר לקשת.
.
אם לקיירי זה היה נכנס אחרי ההסתבכות הקטנה בין הרגליים.. הישר לטופ טן של העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

לוקה מבצע מעשים מגונים בהסכמה במכשפים

stam
stam
4 years ago
Reply to  NFS

על קיירי אני מאמין שהוא מבשל מהלך כזה מזמן…

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

סיקסרס היו איומים, סימונס וקצת ריצ'רדסון וזהו , הורפורד בינוני,האריס ואמביד חושך
אמביד היה כזה גרוע שהוא סופסל ברבע הרביעי, קייל אוקווין נכנס במקומו וקלע 5 נקודות
פילי ניצחו ב 15 , מול כל קבוצה נורמלית הם מפסידים ב 15 , המזל שלהם זה שהם שיחקו נגד קבוצת לוטרי כמו בוסטון
בוסטון זאת מועמדת חזקה לבחירה הראשונה בדראפט

לילי
לילי
4 years ago

שמע שאתה מגזים…

רפי
4 years ago

בשנה שעברה שאמביד היה על הספסל פילי היו חוטפים 20 בראש
אמביד לא טוב ומשחק 23 דקות וההגנה עדיין חונקת וובוסטון ממש לא פראיירים כמו שאתה כותב.
קממבה ווקר היה הסיוט של פילדלפיה ( 60 נקודות בעונה הקודמת ) והסיקסרס במיוחד ריצ'דסון חיסלו אותו.
בכלל ריצ'דסון זה שידרוג אדיר להגנה , הדרך שהוא נע בין חסימות תענוג.
סה"כ משחק ראשון סביר לקבוצה שצריכה להתגבש, השילוב בהתקפה זוועה (מזכיר את הניקס של שנות ה-90 -פוי…) , קליעה ל-3 קטסטרופה אבל ההגנה נותנת סיבה לטופטימיות

לילי
לילי
4 years ago

בגזרת בוגדנוביץ – חזר למגרש במחצית השנייה, נראה שהוא בסדר.

עידן
עידן
4 years ago

אגב יוטה נבחרה לארח את האולסטאר ב 2023

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה בדרך ל40 נק על ווש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
stam
stam
4 years ago

ניק דה סטריפר! אקרא בעניין.
ד"א, מצאתי שני וינילים של הבירת'דיי פארטי… היו ימים.
מה שבטוח, לא הולך לשלם את המחיר המופרך שמבקשים פה, ועוד על הטריבונה או בדשא של בלומפילד?? בחלום בלילה. בטוח נמצא משהו הרבה יותר מתאים באירופה. קייב והבד-סידס במופע סטאדיום-רוק, זה שמן ומים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  stam

יש הנחה לבעלי אמריקן אקספרס אבל ימי ההופעות מאחורי.
עם השמיעה הדפוקה שלי אני כבר לא נהנה מהופעות חיות כמו פעם. גם אני אוותר.
ראיתי אותו לא פעם או פעמיים בארץ ובחו"ל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא אני רואה סאנס

לילי
לילי
4 years ago

מישהו פה רואה את אלכסנדר???

stam
stam
4 years ago

מתאפק שעות לא לנחס את הניקס.
אבל לא צריך. הם עושים הכל יפה בעצמם.
נכנסים לקלאצ' עם 6 יתרון, בסן אנטוניו.
ומה קורה? ריצת 0-14 לבית אבות פופוביץ'. טיטולים מנצחים חיתולים.
באסה איתכם. תביאו גם אתם הצגת תחילת עונה, שתביא סטירה לכולם!

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

הווייט ווקרס לא מתים אפעם

עידן
עידן
4 years ago

גילגיוס אלכסנדר ענק.הוא ההפסד היחיד של הקליפרס מהטרייד.לא גאלינרי ולא ה 5 בחירות דראפט

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  עידן

לגמרי

stam
stam
4 years ago
Reply to  עידן

פציעה אחת בקליפרס, וה-5 בחירות דראפט האלה, עושות את בילי קינג גאון.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

(בלי להוריד כלום משג"א)

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  stam

פציעה קשה לקוואי או גורג אז כן אבל אם היה אפשר הייתי נותן גם 10 בחירות דראפט וגאלינרי ושאלכסנדר ישאר בקליפרס.הוא החתיכה היחידה שחסרה להם

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  עידן

אלכסנדר
בברלי
קוואי
גורג
זובאץ

שמהספסל עולים
לו וויליאמס
לנדרי שאמט
מו הארקלס
גמייקל גרין
מונרזל הארל

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  עידן

קבוצה שיכולה להתמודד ראש בראש עם הלוחמים 18.

stam
stam
4 years ago

הניקס כאילו הסתפקו ב-3 רבעים. חגיגות פורת' אוף ג'ולי. זיקוקים.

לילי
לילי
4 years ago

רוייס אוניל במשחק מעולה היום, עומד בציפיות שלי ממנו.
אד דיוויס עם הגנה מעולה, ג'ף גרין מרגיש כמו שוד לאור יום בשכר שהוא מקבל.
רק צריך שקונלי ייכנס לגרוב ויש לנו קבוצה עם עומק רציני.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  לילי

והאמת שאני גם די מרוצה ממודאיי

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

קונלי עם אחלה בכורה, 0 מ10

לילי
לילי
4 years ago

אני לא מתרגש מזה, סך הכל משחק ראשון של העונה, הוא עוד ייכנס לגרוב

stam
stam
4 years ago

אז מה, מעדכנים תחזיות מערב?
אוקלהומה נכנסת למירוץ על הכרטיס ה-8?
מההתחלה נראתה כמו סוס שחור, אם היא מחליטה להיות תחרותית, ולא לפרק.
כריס פול, שי-גילגיוס, גלינארי, אדאמס – זה בסיס מצוין. שרודר ונואל בספסל, נחמד.
עוד חיזוקית-שתיים, וזו קבוצה לגמרי ראויה. לפחות לפלייאוף.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

הם בהחלט נראים טוב אבל לא הייתי הולך כזה רחוק.
לדעתי גלינארי ואדאמס לא מסיימים את העונה שם

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

טוב, זו השאלה המרכזית. הם, וכריס פול, ובכלל.
השאלה מה פרסטי יעשה עם עוד בחירות דראפט. יש לו כבר יותר מדי. יש לו כבר מחזורים שלמים. יש לו בחירות דראפט של סיבוב שלישי כבר. ושל היורוליג. וליגת ווינר, או איך שלא קוראים לה עכשיו. הוא ייקח את דני אבדיה ויעביר בשרשרת טריידים לנס ציונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

גם אני חושב שהם יפרקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאריץ ככ רע פשוט פח בהגנה והתקפה שובר לסאנס את האין הגנה 😂😂

stam
stam
4 years ago

קונלי, אמרו לך לבוא *לקלוע* במקום דונובן מיצ'ל. לא לזרוק!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

זורק במקום רוביו 😂

עידן
עידן
4 years ago

קונלי עם 0 מ11 מהשדה

לילי
לילי
4 years ago

חושך מצרים, אבל שוב – אני לא דואג בנתיים.

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

בכל מקרה, זו לא קבוצה לאליפות. לא בלי עוד טרייד משמעותי.

לילי
לילי
4 years ago

קונלי עם סל שדה ראשון והקהל משתגע 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקינגס עם דאבל טים על בוקר

לילי
לילי
4 years ago

תגיד שמעון, איך השילוב של אייטון ורוביו?
מתחיל לקבל כדורים סוף סוף?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

אייטון ירד לנוח והקינס עלו מ3 ל11 הפרש. אייטון ראוי ליותר אבל זה יותר טוב ממה שהיה שנה שעברה. סאריץ ממש נורא נהיה גופה מאז עונת הפריצה בפילי מה שחצי עונה במיניסוטה עושה 😂

לילי
לילי
4 years ago

הוא עוד יהיה סופרסטאר הילד הזה.
אף פעם לא אהבתי את סאריץ, מודה.

Smiley
Editor
4 years ago

פופוביץ' בא למוריס בסיום, בטח אומר לו "חבל, אצלי הייתי יוצא שחקן ומגיע לפלייאוף במקום לנפח מספרים בגארדן"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ואז מוריס עונה לו מה דהצעת לי לשנתיים החשבון בנק של מתעשר תוך שנה 😎

לילי
לילי
4 years ago

בסוף הכסף מדבר

Smiley
Editor
4 years ago

מוריס היה צריך לתכנן שזה יהיה 1+1, ואז היה יוצא לשוק שחקנים חלש בשנה הבאה לקבל את הכמעט/קרוב לחוזה מקסימלי עבורו

לילי
לילי
4 years ago

בוגדנוביץ הוא בינגו, תענוג של שחקן

stam
stam
4 years ago

LOL.
האסטרוז בדרך להפסיד שניים בבית. לא ייאמן.
ייאלצו לעשות מעשה מטס 86', ולצאת מהקבר. אם יש קבוצה שמסוגלת, זה הם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באדי הילד שלא כמו גיילן בראון חוגג את החוזה החדש רצח 22 נק ועוד לא נגמר החצי עם שלשות בפרצוף

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

בוגדנוביץ' מדהים

לילי
לילי
4 years ago

מת עליו.
ההחתמה של הקיץ ביוטה

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

יוטה פשוט לא מסוגלת לעשות את המהפך

ברגע שזה יקרה הם ישחטו את אוקלוהומה

stam
stam
4 years ago

הרשע, אפילו אתה לא ב-WS?
השואו-דאון של סטרסרבג וורלנדר?
כצפוי, בסוף הבולפן התמוטט. אבל דווקא של יוסטון!
עכשיו חסכו לנאטס את כאב הראש. סטרסברג מדהים.

עידן
עידן
4 years ago

יוטה בטירוף

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  עידן

ואוקלהומה חוזרת שוב להוביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מחצית בפיניקס עברתי ל5 דק אחרונות יוטה אוק צמוד שם אני רואה יויו

לילי
לילי
4 years ago

בהחלט, אוק מפתיעים היום.

לילי
לילי
4 years ago

שיי מראה שהוא סופרסטאר לעתיד

לילי
לילי
4 years ago

החתמה שהייתה קצת מתחת לרדאר ומוכיחה את עצמה היא מודיאיי.
מחליף מעולה לקונלי

stam
stam
4 years ago

אוקלהומה, אם תישאר ככה, תהיה מוקש נעל להרבה קבוצות.
בכל מקרה, איך שלא ייגמר הערב, הרבה אוויר חם יצא מהמורמונים.
עדיין לא נראה כמו ה-ק' של המילה המסובכת הזו, "קונדיטורית" בסגנון עדות ההופס.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

לא, אבל הם קבוצה
יש להם לוח קשה מאוד בתחילת העונה ואחריו נדע יותר טוב אם הם על באמת

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  לילי

אבל הם קבוצה חדשה***

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

כמעט כל המערב קבוצה חדשה.
קליפרס, לייקרס, יוסטון, פורטלנד, אוקלהומה, גולדן סטייט – כולן עברו שינויים עצומים, כולן חדשות במידה רבה.
זה רק משחק אחד, זה רק לנער חלודה, מלא עוד ישתנה. אבל מהמבט הראשון הזה, יוטה צריכה עוד מהלך גדול אחד, להיות באמת טוענת לכתר. גם בהינתן, שכל החלקים שלה ירוצו טוב, וסומך על סניידר שזה יקרה.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

(או שדונובן מיצ'ל באמת נעשה ה-D-Wade החדש… ואז זה בולגיים חדש)

לילי
לילי
4 years ago

דונובן מיטשל!!!

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

קונלי פשוט מנגר היום, אחוזים של ווסטברוק

לילי
לילי
4 years ago

ווסטברוק צוחק עליו מלמעלה…

לילי
לילי
4 years ago

אבל לטווח הארוך זה טוב שהוא לא מסופסל.
סניידר צריך להראות לו אמון

stam
stam
4 years ago

איזו תמונה מדהימה של סטרסברג מתחבק, עם דמעות בעיניים, עם הפיצ'רים האחרים בדאג-אאוט של הנשיונלז… רגע אגדי.

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

יראה לו אמון בהמשך, לפעמים מאמן צריך לדעת לעשות סטופ

מחרב להם את המשחק

לילי
לילי
4 years ago

הייתי מתווכח אבל ה1מ16 מדברים בשם עצמם..

לילי
לילי
4 years ago

מיטשל הגיע לתת עבודה העונה.
השחקן האהוב עליי בליגה (קצת משוחד בתור אוהד יוטה, אבל עדיין…)

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

חח כן למרות שרוב הזריקות של קונלי היו יחסית נוחות/פנויות

מיטשל מדהים

לילי
לילי
4 years ago

מוכיח את עצמו כשחקן קלאץ.
השאלה האם יוטה קונטנדרית או לא תלויה בעיקר בוא

עידן
עידן
4 years ago

מיטשל גומר את המשחק.משחק הבא של יוטה מחרתיים בלוס אנג’לס נגד הלייקרס

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  עידן

לא נגמר לעזאזל, מה זה..

stam
stam
4 years ago

סטיבן אדאמס לא התאושש מהפרידה של ראסל.
רוצה הביתה גם.

עידן
עידן
4 years ago

לא בושה להיות גאלינרי.זה עוד לא גמור.הוריד עם שלשה ל 2 הפרש

stam
stam
4 years ago

תזכורת:
דנבר ויתרה על דונובן מיצ'ל, בחירה מס' 13, בתמורה לעטריי ליילס, ובחירה מס' 24, אחד בשם טיילר ליידון.
עשו בשכל. מה כבר היו עושים עם מיצ'ל. היה עושה להם פקק שם.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

הזוי הזוי הזוי

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago
Reply to  לילי

דנבר כמובן לא ויתרה על מיצ'ל , דנבר עשו טרייד עם יוטה לפני הבחירה ובחרו את מיצ'ל בשביל יוטה.

stam
stam
4 years ago

היינו הך = מיצ'ל היה על השולחן, והחליטו לא לקחת אותו.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

מסתמן כשחקן הכי טוב של המחזור הזה, כל הבעסה.
אבל מה לי אכפת? זכינו מההפקר

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

אני עדיין מאמין בטייטום, ואני הכי רחוק מלהיות אוהד בוסטון על כל קבוצותיה.
הוא סופרסטאר בפוטנציה. אם היתה הברקה אחת גדולה באמת של דני איינג', זה המוב על טייטום.

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

רק תחשוב, טייטום או מיצ'ל בפילדלפיה עכשיו… יש לך דיינסטי להרבה שנים קדימה. מזלה של הליגה.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  לילי

לגמרי..
פשוט בזבוז..

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

(אבל מה אני מציק לדנבר, זה הדראפט שפילי לקחו את מרקל פולץ, פיניקס את ג'וש ג'קסון, והלייקרס בחרו את לונזו איירבול, לפני טייטום ופוקס…)

עידן
עידן
4 years ago

כריס פול כזה מאוס

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  עידן

השחקן השנוא עליי בליגה, פשוט ערס צעצוע

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  לילי

השני הכי שנוא עלי כבר הרבה שנים

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  עידן

אני לא אנחש מי הראשון
😂😂😂😂

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  לילי

זה ידוע

לילי
לילי
4 years ago

קונלי, בבקשה, 2מ2

stam
stam
4 years ago

יוטה יוצאת ללייקרס… אש במכתש.
אבל זה כלום לעומת מחר – יאניס מגיע לראסל והארדן, וגולדן סטייט פותחת את האולם החדש – עם הקליפרס…
שרק לא ייפתח שם משהו אחר.
*(מנסה להתאים את עצמי לדימויים האהובים בבלוג החי).

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

יוטה בסטייפלס כשהלייקרס ממש צריכים ניצחון, יהיה אש.
יאניס מול הארדן יהיה טיל, והקליפרס ישחטו את הלוחמים כמו שהלוחמים לא נשחטו כבר 5 שנים.

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

לעולם אל תזלזל בלב של אלופה… סליחה, זה מתקופת KD.
לעולם אל תזלזל בסטף, לפחות לא בעונה הסדירה.
רואה אותו נותן משחק משוגע. ראשון מבין רבים השנה. כל עוד יהיה על מה להילחם.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

אני בהחלט רואה אותו קולע 50, השאלה מי קולע את ה50 האחרות?
ההגנה של הקליפרס תרצח אנשים העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

האנקונדה מגיע לסטפני וזה לא יהיה נעים בכלל

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

אם המשחק הראשון אומר הרבה, אז כן. זו קבוצה עם פוטנציאל אימתני.
רק שהדרך עוד ארוכהההה… פציעות חס וחלילה, טריידים של היריבות במועד הבא, היעדר פוינט טבעי, חולשה בצבע, ואפילו "צרות של עשירים" עם החזרה של פול ג'ורג', בכלל לא בטוח שהוא מחליק לתפקיד בלי לדרוך על קוואי… זו לא גולדן סטייט של KD. הקליפרס הרבה יותר אנושית.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

התקפית אני איתך לגמרי ולדעתי הם עדיין לא קונטנדרית בכירה כמו שעושים אותה.
הגנתית לעומת זאת, מדובר בקבוצה המפחידה בליגה, בעיקר מול קבוצות קטנות כמו גולדן

לילי
לילי
4 years ago

הצטרפתי וזה הדבר הראשון שאני רואה.
אחלה ביינס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מישהו בשם גבון קרטר רוצח את הקינגס 😂😂😂

לילי
לילי
4 years ago

זה רק אני או שהסאנס אשכרה עושים הגנה מעולה עכשיו??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

לפרקים. יש להם בעיית ריב בהרכב הזה אבל הולך להם כרגע אז רק שימשיכו..

The Bla bla Man
The Bla bla Man
4 years ago

הלוחמים דווקא נשחטו יופי בעונה הסדירה, גם בבית.

stam
stam
4 years ago

היו גם מקרים כאלה (נדמה לי היתה התרסקות אחת מופרעת לגמרי מול ממפיס, מכל הקבוצות…). אבל העניין הוא, שיש הבדל דרמטי בין סטף של עונה רגילה, לסטף של פוסט-סיזן, במיוחד פינאלס. הבדל בין שחקן על-חלל, שבאמת יכול לנצח משחקים לבד לגמרי, לסתם שחקן טוב מאוד.
אין, אני אומר לסטיב קר מפה, הוא קורא ותיק: תן לו גרין-לייט העונה, וסטף עושה ממוצע 40 נק'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המחליפים של הסאנס מנגבים את המחליפים של הקינגס בלי רחם. ביינס מעולה בהגנה וגבון קרטר (מי זה גיא?😂) מתנהג כמו כוכב דומה לשוג נייט בגוף של פי גיי טאקר, יש לו נעל אחת שחורה ואחת לבנה, מנסה להיות גם אייקון אופנה באריזונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא הסאנס שומרים!!!!😯😯😯😯

stam
stam
4 years ago

ניקולה יוקיץ' וחסן וויטסייד, במשחק בליגת הוותיקים, עוד 30 שנה:
https://twitter.com/WorldWideWob/status/1187215482883063808

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

😂😂😂 ענק ומביך

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

חחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באגלי עם 6 נק 3 מ9 מהשדה 😑

לילי
לילי
4 years ago

רוביו מעולה לאייטון.
מפעיל כותו כמו מכונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא הפעיל את המשחטה באריזונה!

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אני לא מאמין שאני אומר את זה איזה הגנה של הסאנס שוחטים את סקרמנטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שהסאנס עושים לקינגס…רוביו אדיר בהגנה ובכלל כולם שומרים

לילי
לילי
4 years ago

גם עם השטויות האלה, רוביו פשוט בול לקבוצה הזאת.
הכניס לה סדר בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

מנהל נהדר את המשחק ונהדר בהגנה הקלינגים עדיין שם אבל זה מה יש

לילי
לילי
4 years ago

שווה את זה, לסאנס יש מי שיקלע, מה שלא היה להם זה מבוגר אחראי בעמדת הרכז.
רוביו ממלא את המקום הזה מושלם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

ברור ששווה

לילי
לילי
4 years ago

20 הפרש!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון מתעלל בבאגלי

לילי
לילי
4 years ago

בנתיים בפורטלנד צמוד ברבע ה4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס מבצעים טבח הקינגס עם תצוגת הגנה בחצי השני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קלי אוברה שוחרר תמורת גופת אריזה בווש חחח כי לא רצו לשלם לו ובמקום זה השאירו את וול 😁
חכמים שם בסהכ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה נראה 3 דק אחרונות בפורטלנד

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

טווח באריזונה, והמפתיע שהסאנס מציגה הגנת ברזל , איזה שינוי משנה שעברה אוברה הפיח המון חיים בקבוצה וגם רוביו הקבוצה נראית הרבה יותר טוב בשני צידי המגרש זה משחק ראשון רק אני יודע, אבל כמה שנים לא ראיתי הגנה כזאת מהסאנס, כמו שאמרתי על אייטון הוא מפלצת רק תנו לו כדורים האתלטיות הסקילס אי אפשר להתמודד עם זה, הפך את באגלי לסחבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנשים פה אמרו שסטיבן אדמס יפרח יותר ויהיה אולסטאר בלי ראס

הוא בדרך לשם ללא ספק 3 נק (1 מ8 מהשדה)-החיים טובים בלי ראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייקל פורטר לא שותף הלילה מול פורטלנד..

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
4 years ago

לא מאמין ששיקגו הפסידו
מרקנן היה מעולה עם 35, גם קובי וייט עם 17 ו7

אשך טמיר המקורי

סאק נראים זוועה.
אהבתי יותר את פיניקס כשבוקר היה על הספסל.
רוביו עשה מהם קבוצה.
אוברה גניבה (היה נקודת אור יחידה בווש), קמינסקי וביינס תוספות מצוינות. אפילו טיילר ג'ונסון הצדיק משהו מהחוזה היום.
סאק אכזבה ענקית – לא נראו כמו כלום.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אשך יקר למה כמו כלום , אשפה זבל אורגני/ כימי, סמרטוטים כל אלה מילים הזכירו את הראו אנד בלאגן של שנה שעברה, לא הצליחו לבצע עצירה בהגנה או סל בהתקפה ונגד הסאנס, ראית את הכדורים שבוקר קיבל הוא לא הלך עם הראש בקיר , רוביו ואסורה שינו את הDNA של המועדון, זה עדיין לא יספיק לפלייאוף אבל העתיד נראה ורוד יותר זה המשחק הטוב ביותר שלהם בכמה שנים האחרונות

אשך טמיר המקורי

עונת מבחן לוולטון – מאמן אמיתי או בלוף מהדהד

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

בלוף בלוף, ראית את ההתפחות של דיאנגלו ראסל אחרי שעזב אותו, מאמן פח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוביו חיסל את פוקס היום

עידו גילרי
Admin
4 years ago

i love the smell of above 0.500 record in the morning

גיא הירוק
Admin
4 years ago

לא רוצה להיות פרטי פופר,
אבל אחרי לילה של מנוחה, לסאנס 3 משחקים ב-4 לילות:
דנבר (בחוץ), קליפרס, יוטה.
שיהיה לנו בהצלחה עם לשמור על 0.500 ליותר מ-3 ימים…

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אני מהמר שאתם לוקחים את יוטה, פעם ראשונה שגובר ואיילון נפגשו הצרפתי מירר לאייקון את המורה פעם שנייה אייטון כבר למד, השנה שמפיעילים את אייטון אני מאמין שידכם תהיה על העליונה, כי הוא שחקן טוב יותר .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני גם חושב שהם ינצחו את יוטה.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אז אנחנו בקטע של משחקי תפקידים השנה? קינקי אבל יאללה הולך תמיד רציתי להיות ווישפול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גזרת הרוקים

פי גי וושינגטון בחירה 12 הוא כוכב המחזור עם 27 נק ב-38 דק בנצחון על הבולס
אר גי בארט עם 21 נק ו-5 ריב ב-37 דק בניקס
קובי וויט עם 17 נק ו-7 אס ב-27 דק בבולס
טיילר הירו 14 נק ו-8 ריב ב-34 דק במיאמי
ג'ה מוראנט עם 14 נק ו-4 אס ב-25 דק בממפיס
רוי האצימורה 14 נק ו-10 ריב ב-25 דק

כוכבי הלילה

קיירי עם 50 נק והפסד למיני ואז הוא גילה אחרי המשחק מה באמת מעניין אותו העונה
קיירי: "רציתי את זה מכיתה ד' וזה קרה"
הגארד שצלף 50 לא התרגש מההפסד: "זו הייתה חוויה מדהימה"

קא"ט הפך את גארט אלן לסחבת אסלה עם 36 נק ו-14 ריב כאשר אלן מסיים עם 6 נק מהצד השני (במילון שלי זה ניגוב)
וויגינס ניגר ככל יכולתו עם 10 מ-27 מהשדה ונראה קטסטרופה בדקות המעטות שראיתי אותו

אם בניגובים עסקינן אנדרה דראמונד הגיע בלי בלייק גריפין ונתן 32 נק עם 23 ריב על הראש של טרנר וסאבוניס אבל הם לפחות החזירו עם 25 ו-27 נק בהתאמה. לוק קנארד חביבו של רועי עם 30 נק

לוקה שביצע מעשים מגונים בהסכמה בוושינגטון נתן 34 נק עם 9 ריב ב-33 דק שרוב המשחק גארבג' אחד ארוך ומייגע. המגדל הלבן הלטבי עם 23 נק ב-29 דק

עידו גילרי
Admin
4 years ago

איך לא ציינת את מייק קונלי בכוכבי הלילה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה קטגוריה מיוחדת הזכרת לי נגרי הלילה

עידו גילרי
Admin
4 years ago

זה שם מצוין ללהקה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארלוט+3-בולס (בולס)- טעות
אינדי- דטרויט+7 (דטרויט) אני חושב שהפיסטונס גם ינצחו במשחק עצמו אבל זה לא מעניין-מאני
מג'יק- קאבס+8 (מג'יק)- מאני
ברוקלין- מיני+4 (ברוקלין)- טעות
היט- ממפיס+8 (היט)-מאני
פילי- בוסטון+5 (פילי)-מאני
מאבס- ווש+9 (ווש)-מאני
ספרס-ניקס+10 (ספרס)-טעות
יוטה- אוק+9 (יוטה)-טעות
פיניקס+2- קינגס (פיניקס) חושב פיניקס ינצחו גם ככה-מאני
פורטלנד- דנבר+2 (דנבר)-מאני

7 מ11 מהשדה במשחקי הלילה-אחוזי לוקה

אור
אור
4 years ago

https://www.nba.com/amp/league/standings
.
גיא, עידו, לגזור ולשמור

YanivK
YanivK
4 years ago

לוקה במשחק התקפי שהוא חוויה לעיניים, אומנם מול ווש החלשים אבל הבחור קולע שלשות מהלוגו, מסיים ברכות בצבע ומפרפר את הגנת ווש האימתנית.
.
מהקצת שראיתי הרבה גם פורזי שיחק גבוה ומשך אליו אש מה שאיפשר ללוקה חדירה נוחה, מחכה לראות את דאלאס במבחן אמיתי.